Jak nakupovat?

Proces objednání v našem e-shopu je tříkrokový. Produkt se do něj dostává po kliknutí na tlačítko Do košíku.

MEZIKROK DO KOŠÍKU

Před přesunem do košíku existuje mezikrok (vyskakovací okno), kterým zrekapitulujete objednávku a doporučí vám přikoupit další produkty, které společně s daným produktem koupili jiní zákazníci.

KOŠÍK

Tříkrokový košík

  • V košíku se zobrazí upozornění, za jakou částku by jste měli přikoupit, aby bylo možné získat nějaké bonusy, např. doprava zdarma.
  • Výčet produktů přidaných do košíku.
  • Možnost navýšení počtu nebo smazání.
  • Velikost množstevní slevy.
  • Uplatnění slevového kuponu.
  • Uplatnění věrnostních bodů.
  • Doporučujeme přikoupit (ze všech produktů vyskytujících se v košíku).

DOPRAVA A PLATBA

Nastavení způsobů dopravy a platby. Zobrazení jednotlivých možností dále závisí na vytvořených vazbách mezi dopravami a platbami. Ne každá doprava může existovat v kombinaci s určitou platbou (např. vyzvednutí na prodejně a dobírka). Pokud jste nepřihlášený, zobrazují se takové způsoby dopravy a platby, jaké jsou nastaveny pro výchozí stát v dané jazykové mutaci. Pokud jste přihlášený, identifikuje se váš stát doručení a podle toho se upraví i nabídka doprav a plateb.

DODACÍ ÚDAJE

Vprvé řadě napíšte svůj email. Podle něj systém rozpozná nového a vracejícího se zákazníka se zákaznickým účtem. Jste-li nový zákazník vyplňte své fakturační a dodací údaje běžným způsobem. Jste-li vracející se zákazník, vyplňte své heslo nebo pokračujte dále bez přihlášení a postupuje jako nový zákazník. Vše na základě dobrovolnosti. Pokud si nepamatuje heslo, nechejte si poslat na email heslo nové, to aktivujete a rovnou se přihlášený přenesete zpátky na e-shop. Nemusíte si pamatovat, jestli jste kdy v minulosti zakládali nějaký účet. Systém Vám to napoví. Nemusíte vědět ani své heslo, protože si na email pošlete odkaz, kterým se přihlásíte.

SOUHRN

Obsahuje rekapitulaci objednávky, možnost napsat poznámku k objednávce a potvrzení obchodních podmínek. Souhrn se nachází na pravé / levé straně.

OBJEDNÁVKA PŘIJATÁ

Po odeslání se dostanete na stránku objednávka přijatá nebo na úvodní stránku zákaznického účtu. Obě tyto stránky obsahují poděkování za nákup, a informaci o platbě.