Jak nakupovat?
Proces objednání v našem e-shopu je tříkrokový. Produkt se do něj dostává po kliknutí na tlačítko Do košíku.
MEZIKROK DO KOŠÍKU
Před přesunem do košíku existuje mezikrok (vyskakovací okno), kterým zrekapitulujete objednávku a doporučí vám přikoupit další produkty, které společně s daným produktem koupili jiní zákazníci.
KOŠÍK
Tříkrokový košík
- V košíku se zobrazí upozornění, za jakou částku by jste měli přikoupit, aby bylo možné získat nějaké bonusy, např. doprava zdarma.
- Výčet produktů přidaných do košíku.
- Možnost navýšení počtu nebo smazání.
- Velikost množstevní slevy.
- Uplatnění slevového kuponu.
- Uplatnění věrnostních bodů.
- Doporučujeme přikoupit (ze všech produktů vyskytujících se v košíku).
DOPRAVA A PLATBA
Nastavení způsobů dopravy a platby. Zobrazení jednotlivých možností dále závisí na vytvořených vazbách mezi dopravami a platbami. Ne každá doprava může existovat v kombinaci s určitou platbou (např. vyzvednutí na prodejně a dobírka). Pokud jste nepřihlášený, zobrazují se takové způsoby dopravy a platby, jaké jsou nastaveny pro výchozí stát v dané jazykové mutaci. Pokud jste přihlášený, identifikuje se váš stát doručení a podle toho se upraví i nabídka doprav a plateb.
DODACÍ ÚDAJE
Vprvé řadě napíšte svůj email. Podle něj systém rozpozná nového a vracejícího se zákazníka se zákaznickým účtem. Jste-li nový zákazník vyplňte své fakturační a dodací údaje běžným způsobem. Jste-li vracející se zákazník, vyplňte své heslo nebo pokračujte dále bez přihlášení a postupuje jako nový zákazník. Vše na základě dobrovolnosti. Pokud si nepamatuje heslo, nechejte si poslat na email heslo nové, to aktivujete a rovnou se přihlášený přenesete zpátky na e-shop. Nemusíte si pamatovat, jestli jste kdy v minulosti zakládali nějaký účet. Systém Vám to napoví. Nemusíte vědět ani své heslo, protože si na email pošlete odkaz, kterým se přihlásíte.
SOUHRN
Obsahuje rekapitulaci objednávky, možnost napsat poznámku k objednávce a potvrzení obchodních podmínek. Souhrn se nachází na pravé / levé straně.
OBJEDNÁVKA PŘIJATÁ
Po odeslání se dostanete na stránku objednávka přijatá nebo na úvodní stránku zákaznického účtu. Obě tyto stránky obsahují poděkování za nákup, a informaci o platbě.